Časté otázky
Nie je problém! V prípade, že služba ešte nebola vykonaná alebo nie je v procese, tak vám radi zmeníme miesto výkonu služby.
Stačí ak nám pošlete informácie zadané spolu s objednávkou (meno, priezvisko, e-mail, číslo objednávky), službu, pri ktorej chcete vykonať zmenu a nové informácie (adresa kam máme zájsť, atď.) na info@iautomato.sk
Skontrolujte záložky Spam, Hromadné poprípade Promo akcie.
Pokiaľ aj napriek tomu nemôžete nájsť hľadaný e-mail s kódom poukážky, pošlite nám informácie zadané spolu s objednávkou (meno, priezvisko, e-mail, číslo objednávky) na info@iautomato.sk. Čoskoro všetko napravíme 😉
Vôbec nevadí! Jednoducho zavolajte príp. napíšte nášmu technikovi a termín presunie na vhodnejšiu chvíľu. Kontaktovať ho môžete na číslo, ktoré nájdete v e-maile o potvrdení spracovávania zákazky.
Pokiaľ sa nemôžete dovolať alebo číslo nájsť, tak kontaktujte nás na info@iautomato.sk
Jasne! V prípade, že služba ešte nebola vykonaná alebo nie je v procese, tak môžete poukaz vrátiť do 14 dní od zakúpenia.
Stačí vyplniť reklamačný formulár.
Kontaktujte nás prosím prostredníctvom reklamačného formulára.
Určite sa dohovoríme a všetko vyriešime. Spokojnosť našich zákazníkov je na prvom mieste.